den som skrattar sist..

när jag kom hem till huset i Zwolle hörde jag ett evigt jamande uppifrån. Tänkte att katterna kanske va inlåsta på toan så jag tänkte att de va la lika bra att släppa ut dom innan dom bajsade utanför toalettstolen. Men vad händer när jag vill släppa ut katterna från toan.. katterna va inte på toan.. utan dom var.. PÅ MITT RUM. Vincent äckelkatter var instängda i MITT rum (som jag stängt innan jag åkte). Hur hände detta egentligen? 

I cannot wait tills jag har tagit med alla mina saker härifrån imorgon.
/Janneke 

p.s imorgon kan jag berätta om jag skrattade sist eller inte. Hade jag flyttat idag så hade jag skrattat sist för jag har varit lite jevlig tillbaka..men jag kan inte riktigt berätta om vad förrän imorgon. Hold tight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0