EXTRA EXTRA EXTRA

stoppa pressarna!! jag har stora nyheter!!!
jag har haft en produktiv måndag!!!!!!
jag har inte förlängt helgen utan i stället har jag kickat igång veckan med arbete. ja, ni läste rätt. med  a r b e t e. jag har varit som alla normala människor. egentligen hade jag ju nästan kunna ha söndagångest igår om jag hade velat. okej, inte riktigt men nästan. jag gick upp tidigt, trots att helgen var en enda stor sömnbrist, och jag har varit i skolan och fixat massa och klockan är halv tre och jag är inte ens klar än. wuhuuuu! hade nästan glömt bort hur måndagar kunde kännas.
operation "hem" har också sparkats igång. hollänska posten kommer att ha äran och ansvaret att transportera mina kläder hem. antar såklart att de ordnar värdetransport för mina plagg, speciellt för den gula träningsoverallen.
nu ska jag fortsätta att vara duktig. det känns så trevligt. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0