fattiglapp

vart tog den rika janneke vägen? Jaa, just det..hon har aldrig funnits.
Men just idag insåg jag att jag verkligen börjar bli fattig och det är inte kul. När jag blir stor vill jag mer än gärna att jag inte behöver tänka på pengar. Jag vill kunna köpa köpa köpa. Än så länge lever man ju lite på PP (pappa plånbok) och det känns väl inte så jättekul när man är 22 år. Att jag kollade upp vad mitt lån låg på i december 2010 gjorde inte saket bättre. Asså va fan ska allt kosta pengar för? Kan man inte typ skatta 100 % och få allt gratis. 

Idag ska jag inte vara så bitter dock för det är faktiskt Karins födelsedag. Tyvärr så orkade jag och Hanna inte fixa nått så hmm, ag hälsar dej grattis här på bloggen bara karin. Grattis Karin 25 år. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0