fett fett.

okej jag visste inte vad jag snackte om när jag i lördags skrev att jag hade världens fetaste lugg. för att NU har jag världens fetaste hår. på riktigt! ser ut som very very wet-look. och det blir aldrig torrt. och det luktar illa. tror ni inte? titta bara:
.
det finns ju såklart en, i detta fall vääääldig, naturlig skäl till detta. jag har nämligen lekt lite med naturprodukter och gjort inpackning. sist körde jag bara med cocosfett och det blev väldig bra (dock hade jag väldig fett hår under en dag. men det var det värd!) och då luktade inte ens illa. men nu var jag lite livin' on the edge och hade i även lite andra grajer, hehee. måste ju prova på allt (förutom sina egna släktingar).
anledningen till varför jag gör detta är såklart arga frisörer som janneke mötte. för att när jag kommit hem från holland så är det dags för mig att besöka en frisörsalong. och då vill jag få stanna kvar där en stund.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0