FETT

kvällens fetaste lugg (ordagrant menat, inte som att den vore cool) går till kvällens rödaste tjej. och det är hanna! alltså jag! okej karin kanske är lika röd hon med men hursomhelst så har hon inte lika fett lugg som jag. älskar att köra spontant och utan att fixa för mkt (vad har hänt med mig som egentligen tkr att fixet är det bästa) då blir det som roligast. och röd är jag (och karin också) för att idag har vi steeeeekt som sjutton. och när vi inte steeeeekt så har vi cyklat och då har solen ändå smekt våra armar och baini, speciellt på vänster sida. snyggt med hälften rött och hälften vitt. som att blanda två viner, fast i en tjej.
mer hinner jag inte berätta just nu. tänkte bara säga att jag har fett lugg och att jag har haft sjukt bra dag. och puss! så puss. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0