Flyttad och glad

Jag kommer aldrig behöva träffa Vinny igen. Och ni kanske tycker jag överdriver med mitt gnäll om honom men när han igår sa; jag har gjort ett medvetet val genom att inte ligga med min husbuddy förstod jag att jag egentligen borde flyttat för länge sen. Men nu är det över. Halleluja moment.

Rick hämtade mej i grönsaksbilen haha. Höll på att dö när jag insåg att mina saker skulle tävla om plats mot ruttna grönsaker och frukt. Lovely. Mina saker vann iaf. Dock vann klockan över mej igår för när vi gick och la oss typ halv två var jag helt slut men inte fän kunde jag somna för det. Sovit urkasst inatt och funderar på om jag sovit överhuvudtaget.. men va de spelar ingen roll för jag har en bra dag idag..för ikväll ska vi äta tapas, dricka mojitios och gå ut och dansa i Den Haag. yääs!Hanna och Karin kommer också. Även Josefine och hennes kille..oså Rick såklart :) 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0