god morgon

klockan är 06:51 och om 9 minuter går jag och karin till stationen. sen tar vi tåget, sen byter vi tåg, byter en gång till och sen anländer vi till ett ställe där vi byter till buss och sen när vi åkt buss en liten bit tar vi båten. och sen tänkte vi cykla runt på ön texel. ojojoj ska bli så roligt!
jag har världens tyngsta väska eftersom jag packat lita picnic grajer med mig. mat och dricka finns det alltså, men inte extra kläder, för att jag litar på att det är soligt och varmt. och just nu kan jag inte ens se grannhuset mitt. såhär ser min utsikt ut just nu:
ska bli en najs lördag.
och kul förresten att janneke äntligen hittat någon att dela sina svenska tankar med. stackars hon som hittils varit tvungen att umgås med massa nötter som inte förstår henne. som liksom inte är på hennes nivå. (jag är inte bitter).
nu är det dags att sticka. pusshej!/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0