hästkapplöpning och tapas

Jag har för första gången i hela mitt liv vart och kollat på hästkapplöpning/trav. Satsade lite cash. Vann inga cash.
Men de va rätt roligt faktiskt. Dock kommer jag nog inte göra de fler gånger tror ja. De va liksom inte riktigt min grej. Jag gillar fart, fläkt och svett och nu satt man mest och tittade på hästarna som kutade i typ en minut och sen va de paus i en halvtimma. De blev lite snarkigt efter tag.
Rick kikar på hästerna. Han vann inget han heller. Men som tur så har han redan ALLT han önskar sej -----> MEJ


Nått som däremot aldrig är snarkigt är TAPAS ÄTNING. Hanna och Karin kom till Delft igår för att äta tapas och de gjorde vi, i hela fyra timmar. Så sjukt gott! Drack även en mojito till efterrätt och den va rätt god den med. Men inget slår friterad getost med pinjenötter och honung.









Nu ska jag skriva en rapport..eller läsa en bok i solen. Undrar vad det blir. Jag vet vad jag kommer välja och känner ni mej rätt vet ni..
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0