hej o hoj

nu blir jag gladare eftersom jag äter mat. och det gör mig alltid gladare. nu var jag inte ens sur innan och det var najs. från glad till ännu gladare. härligt!
fast lite småirriterad var jag, eller hade i alla fall varit, om det hade varit mitten på mars. för att idag lärde jag mig ingenting i skolan. igen. jag och karin gjorde vår film färdig men bortsett från det hände det ingenting.
men nu är jag inte sur eftersom det inte är mitten på mars. det är slutet på maj!! och det innebär att snart åker jag hem! och det är roligt och lite vemodigt också. jag kommer att sakna många saker här i holland t.ex. uteserveringar, bekymmerlösheten, billig vin och ostar MEN jag kommer inte sakna skolan. dessutom ska jag få jobba och göra något klokt. och träffa alla nära och kära.
nu ska vi bara alla tillsammans blåsa bort askmolnet. så allihopa: do the blow job. tack.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0