hej windesheim och hej hej ocksa

sista gangen har!!! vantar just nu pa att en av mina larare skulle kunna traffa mig. han hade typ glomt bort att vi skulle traffas. tack niek jag tar det personligt. och som ni marker sitter jag vid ett hollandsk dator. festligt varre.
har redan haft snack med tva av mina larare och det gick bra. sa trott och arg som jag varit pa skolan har och anda kanns det vemodigt att aka. konstig manniska jag e. men tur i oturen att niek glomde bort mig. annars hade jag kanske haft glada minnen harifran.
idag e det mest stadning, fix och packning som galler. fixfixfix. ska aven fika med carry, michelle och karin men det e nog det enda sociala jag hinner med. och sa ska jag trana. ibland tkr till och med jag sjalv att jag e riktig dum i huvudet. sista dagen i holland och jag ska trana! fast jag vill gora det. vill saga adjo till min park. mohaha.
nu hoppas jag att niek e klar.
shiiiiit vad pirrig jag e. och konstig. och knasig. fast inte infor motet med niek utan infor allt annat. att jag pa riktigt aker. att jag inte bor har langre.
som sagt sjukt konstigt.
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0