i zwolle

nu är jag tillbaka i zwolle efter en natt i den haag/delft och två nätter i amsterdam. det har varit riktigt najs att leva gott men nu när man är tillbaka känns det snark. orka mallorca laga mat och tvätta och andra tråkiga saker. blaah.. därför äter jag digestive, gröt och salta kex och ostar till middag. vilken kombination vad! men behöver i alla falla inte antstränga mig och så är det gott också. vem har tid att laga mat när man måste läsa alla bloggar? ska dessutom på bio om några timmar. efter jag kommit hem för en timme sen knackte jag på hos karin och när jag såg henne kände jag att jag måste ta henne ut till världen. hon hade inte tvättat sitt hår om man säger så. och jag är ju rätt person att påpeka sånt.
har väl inget vettigt att säga. så jag sjunger i stället: "hejdåååååååå och puss och kram lalalalaaaa" /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0