jag vet att det är taskigt men jag måste bara berätta... (varning för bildbomb)

hur härligt livet kan ibland vara. och hur bra pojkvän man har. och hur gott mat kan smaka.
kolla bara vad som väntade mig när jag kom hem till kalmar i tisdags:
välkomstdrink. bubbel och någon god dricka. Han känner mig allt för väl, Han vet exakt vad jag gillar. lite läskigt men mest bara sjukt härligt.
.

förrätt. toast och lax. som sagt; Han vet vad jag gillar.
.

och vin gillar jag också! såklart. mmmm...
.

grillmaster kontrollerar värmen. grillad är gott! och Han är också rätt så härlig. G+ på den killen.
.

spett och lax och ny favorit: fransk potatissallad! men utan oliver för att oliver smakar bajs. fast jag vet ju inte ens hur bajs smakar men oliver smakar i alla fall inte gott. så den här varianten innehöll inga oliver och så gott det var. LEKKER!
.

tänk det här var jag tvungen att äta. det är väl synd om mig?? elleeeeer..
.
fatta att det var härligt att komma hem. och som sagt, förlåt, jag vet att det är taskigt att visa sådana här bilder på så god mat men jag kan inte låta bli. jag vet att jag har tilldelat årets pojkvän priset nån gång till rick (kan varit då när han körde oss till den haag? eller tog oss till havet? eller gjorde oss någon annan tjänst?) men nu måste jag ändra mig och säga att priset för årets pojkvän går till sjömannen min. för att det här... det knullade i munnnen!
.
och gårdagens mat var inte så mycket sämre det heller. sjukt god sallad med massa grönt, avokado, halloumi och nötter och till det hemmagjord pasta! tortellini eller vad det nu kallas för med spenat-ost-fyllning. hemmagjord och så lyxigt.
lekkerlekker!
.
jag tänkte just att den här veckan har inte varit någon dålig matvecka. i måndags åt vi tapas, i tisdags och igår allt det där ovan och ikväll.. jaa-a, sorry janneke, ikväll ska vi käka SUSHI. det gör nästan ont i mitt hjärta att skriva det, heh, fast samtidigt.. det är för gott att motstå. hoppas du också får lite rå fisk.
/väldig mätt och lycklig hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0