kall dusch

på fredagkväll kommer mina tjejer hit. Vi ska göra Amsterdam! Dock hörde ja precis att i den lägenheten ja lånat funkar inte varmvattnet. Men va fan, bagateller.
Jag längtar lite till helgen faktiskt. Eller jag längtar faktiskt inte bara lite utan jag längtar rätt mkt. Det ska bli så trevligt att få hänga med mitt gäng igen. Bara sitta och snick snacka och dricka en jedra massa vin. 


Plugget går inge vidare bra med tanke på att jag mest drömmer bort. Men hallå, jag har ju faktiskt skrivit en introduction. Jag är stolt! Någonting mer jag är stolt över är att jag faktiskt gav mej på att städa Rick kylskåp igår. Det tog tid. Men de va så roligt att det uppskattades. Fick verkligen såååå mycket pussar av kramar av Rick för att jag städat kylen, dammsugit köket och hallen, bäddat om i sängen, tvättat, städat under hans säng, rensat bort i hans hylla, plockat iordning, dammat hyllor, gjort rent i badrummet osv. 


Och Hanna, din ansökan är beviljad. Vi får komma överens om hur vi gör med din ersättning bara. Med tanke på att jag kommer blogga mycket mer än dej nu så vill jag tjäna mer än dej.. Annonsintäkterna syftar jag givetvis på. Jag skulle kunna maila till gucci och mac och fråga vad vi tjänar om dagen.. så kanske det är lättare att räkna ut. Men du, visst är det helt sjukt att vi tjänade ihop en miljon bara igår? Fattar du hur mycket det är? Nu kan jag definitivt unna mej en cheesburgare idag. Hade inte haft råd annars. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0