känns som det är söndag

jag har en söndagskänsla. Sugen på candy och film MEEEEN det är inte söndag och de är rätt fint det med för då kan jag än en gång dricka alkohol. Är jag ny-alkis? 

Anledningen till varför jag tror det är söndag beror nog också mest på att Rick åkte hem precis och vi brukar väll oftast ses en hel helg och därmed inte åka ifrån varandra på lördagar. Men Ricky ska lira tennis imorgon och det vill jag väl inte hålla honom ifrån :P 

Vi har iaf mest bara tagit det väldigt lugnt. Legat länge i sängen och myst. Känner att mys är precis det jag behöver just nu så det tackar jag för. Förutom mysandet har vi svängat runt på stan och hängt med Hanna och Karin. Vi har t o m åkt (paddlat) båt. yääh




Nu måste jag sminka mej så jag hinner till Hannas och Karins svenska förfest. Kommer inte riktigt ihåg hur man festar i Sverige men all in, de kommer jag ihåg.

/Janneke 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0