kolla!! det är solen!!!

kolla!! hon/han har inte dött även hon/han varit borta i flera dagar!!
SOLEN LEVER FORTFARANDE!
LÄNGE LEVE SOLEN!

och så snäll solen är som väntar tills jag kommit hem från min joggingtur innan den dyker upp. tack snälla solen. och bara så att du vet så behöver du inte gå ner alls om du inte vill. bara stanna där du är och ge oss värme och ljus. det vore så himla trevligt för att du gör allt så mycket lättare, roligare och bättre. med andra ord: du är en riktig bra vän så jag vill ha dig i mitt liv!
och btw, vad är det för skillnad mellan en löptur och joggingtur? det är sällan man löper alltså springer som fan när man springer lite längre. då joggar man väl men är det då fel att säga att man varit ute och sprungit/på en löptur? var går gränsen, när är det löptur och när jogging? kan snälla någon förklara detta. nu när jag börjat tänka på saken så stör det mig. och jag skulle behöva lägga mig tidigt ikväll.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0