lördagen och texel och party

otippade utgången på lördagen blev väldig, väldig bra. visst, egentligen är det inte så otippad att gå ut på en lördag, men med tanke på hur trötta vi var när vi satt på tåget på vägen hem från texel så var det otippad att vi gick ut. karin var så pass trött att hon sov. jag var bara seg och lyssnade på musik och tittade ut genom fönstret och såg allmänt filosofisk och smart ut. men när vi sedan gick hem från stationen så blev vi pigga och peppade och sen blev det succé. och när jag till slut kröp under tecket så var klockan 5 på morgonen. det ni!
naj det var faktiskt en av dom bästa lördagarna det här året. texel var som sagt sjukt najs. vi hade verkligen tur med vädret och i och med att det inte är högsäsong än så var det lagom mycket folk på den här lilla ön. här kommer nåra pics från dagen. dom säger nog mer än min babblande och dessutom måste jag nu dra till skolan och redigera video. idag börjar min sista hel vecka i holland. IIIIIIIIIIIK!
av alla vackra ställen valde vi att ha picnic i en korsning.
glada töissar! innan den här bilden togs hade jag pinkat i skogen för hundraelfte gången den dagen. karin höll på bli tokig med mig och kunde inte förstå att en människa kan vara så kissig hela tiden. men tur det fanns skog.
steeeeek. mest på vänster sida.
bussar är sooooou pensionärer, cykel is the shit.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0