Måndag

Förra veckan gnällde jag om att jag sov dåligt. Nu sover jag ta mej tusan för bra. Jag orkar inte gå upp..
Vaknade för typ en timma sen kanske och guud, vad skönt det var att bara ligga kvar och blunda. Jag bara låg och njöt av att höra regnet mot mitt fönster och att jag har det jäkligt bra i min varma gosiga säng. Jag hade dock mer än gärna haft någon att vila huvudet mot men kuddar funkar väl som ett sorts subsitut. 

Idag var egentligen planen att gå upp tidigt och käka frulle för att sen gå ut och jogga. Men jag kröp ner i sängen efter frukosten och tror att jag kommer ligga här ett tag till. Sugen på att streama lite film..eller kanske lite gossip girl. Insåg ju att jag missat MASSA avsnitt så varför inte titta på alla dom idag? Då har jag ju iaf avklarat nått.. och jobbat på min engelska. Det måste ju räknas ..

Igår gjorde jag mej en egen scrapsida. Klippte ut massa ord (som är viktiga för mej) från en tidning och ska klistra dom på ett papper idag. Har inget klister så än så länge ligger lapparna i en hög i mitt glasögonfodral. Det är kanske inte så dumt att hänga dom på spegeln istället kom jag precis på. Fatta vilket pepp på morgon och se hur mkt bra saker det finns med MEJ MEJ MEJ. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0