modeblogg

börjar lördagen med en high fashion modeinlägg. när jag var i kalmar var jag nämligen lite kreativ. och smart. för att det händer ju att man tröttnar på sina plagg och skor. och så köper man nya. fast ibland skulle man kunna vara lite smart.. såsom jag var då.
.
tadaa! gjorde om mina gamla fula stövlar till coola skor. allt som behövdes var gamla fula stövlar och saxar. idéen till detta fick jag från en finsk blogg. vi finnar kan vi!
och det slutade inte där...
.
tadaa igen! gjorde om min gamla skjorta som jag hade tröttnat på till en väst. mycket häftigare! lägg gärna märke på leendet som ni kanske känner igen från TV-shop. i "före"-bilden är den obefintlig men i "efter"-bilden ler jag som att hela mitt liv precis blivit mycket bättre.
.
känner mig som en designer. nästan. känner mig i alla fall väldigt nöjd. i princip kan man ju säga att jag tjänade pengar på det här. och det är aldrig fel. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0