dagens schema

 

Jag har längtat lite till idag. Och det beror på att jag ska fixa massa saker idag;

·         Skriva lite (helst mycket) på min rapport

·         Blogga

·         Kolla sommarresor

·         Jogging

·         Blogga

·         Laga mat

·         Fixa med Jens studentpresent

·         Pussas

·         Fixa min naglar

·         Blogga

·         Lyssna på radioshows

·         Pussas

·         Pussas

·         Pussas

Igår gjorde jag inte så jättemycket så de ska bli gött att göra lite nytta. Jag skulle också jättegärna vilja hinna med en shoppingtur  på primark i rotterdam..


/Janneke


Kommentarer
Postat av: Amandussilje

I really enjoyed my visit. A great site

2011-09-29 @ 15:53:46
URL: http://amandussilje.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0