nämen tjenispenis zwolle!

efter tåg, flyg och lite till tåg är jag hemma i holland igen. tack för alla er som mötte mig på stationen, så himla mysigt!!! resan gick smidigt tack vare plugg o p3 dokumentärer. och så bjöd jag på lite underhållning när jag snarkte hela vägen från köpenhamn till amsterdam. man sover så gott på flyget!
nu ligger det tusen (okej typ åtta eller elva) sommarplagg på min säng. dom borde hängas i min redan fylla garderob men orka mallorca. har iaf packat upp. det tycker jag är bra gjort.
har också försökt läsa alla världens bloggar men min internet är mycket seg. hade nästan glömt bort hur långsam den kan vara. tack delta wonen. älskar det.
men det spelar inte så stor roll. snart ska jag sova ändå. och jag är lycklig trots dålig internet. har haft en underbar vecka och kan konstatera att jag har ett härligt liv, väldig väldig bra kille och fettroliga vänner. inte illa!
nu är det dags att sova. imorn börjar vardagen igen. och det känns helt okej det med.
puss o pill /hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0