ohyra och hyra

Vincents badrum har kackerlackor. Eller ja såg iofs bara en och jag vet inte riktigt om det är en kackerlacka men den såG ut typ så iaf. Snubben som vi bodde hos i helgen hade också ohyra fast jag tyckte det var lite festlig ohyra. Vi märkte nämnligen ingenting förrän vi skulle äta frukost och insåg att något bitigt sönder påsen där vårat bröd låg. Ett rätt liten hål men tydligen lagom stort för en mus. Bröder var urgröpt. Tänk om Karin sovit där. Hon hade nog dött. Jag tyckte nog mest att det var ganska roligt.

Jag hoppas på en bra mat dag imorgon. Idag har jag nämligen bara käkat yoyghurt och en banan. Och juste, Hanna köpte en smoothie till mej när jag va svimfärdig på toan. Det var även hon som köpte bananen. Hon kanske räddade mitt liv. Vem vet. Danke kön.

/Janneke

p.s det jag skulle skriva om hyra tar jag imorgon isället för orkar inte gnällla om V i varje inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0