piggelin

medans alla andra sover är jag uppe och skriver recenssion om kvällen som varit. alltid steget före! igårkvällen får hel TVÅ tummar av två möjliga. för att göra min recension lite mer konkret bjuder jag på en bild där jag ser ut som en hund och gör två tummar upp.

'
det var alltså mycket narrebarre kväll. rick gav oss först en rundtur i den haag och visade massor av gator och fina byggnader samtidigt som det blåste orkan. men att promenera i fint väder är väl ingen sport! sen gick vi och åt och tapas var gott och den här gången åt vi även dessert. och drack en drink. sen gick vi ett par andra ställen och drack ett par glas vin och dansade. sen tog en modig taxichaufför för många personer i sin lilla taxi och vi fick skjuts till delft. sweet.
som sagt så sover alla andra fortfarande (eller vad vet jag om rick och janneke.........krhm..). bara jag och ricks brorsa bob är uppe. han spelar dataspel och jag nördar. vi är så sociala så. fast vi har redan snackat. bara så att ni inte blir oroliga att vi inte går ihop.
oj nu vaknade karin. snart är hela huset igång. hejdå lugn och ro! puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0