pip pip

min dator låter fast det inte borde. piip piiip säger den. tar jag inte hand om den ordentligt? Borde kanske ge den mer än en kram i veckan.. ger man dom lillfingret så tar dom hela handen. jekla datorer..

Jag sitter med Hanna män i skolan. Alla andra har gått hem men vi är duktiga och stannar. Jag skriver min rapport och Hanna mailar.. hon ska skriva artiklar men jag sneglade nyss på hennen skärm och hon gör inte det hon ska.. 
men det har hon rätt till för Hanna män är redan klar med sin rapport. Hanna är alltid duktigare än mej. Det stör mej inget alls den här gången heller...eller? det rimmar. 

Hej på er
/JaNNeKe

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att välja film och trycka på play!

2011-05-11 @ 15:08:11
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0