raport överSTÖKAD

nu är jag klar med min rapport. Skriver inget mer om den här för ni kommer somna. såååå tråkig den är. 

Sitter nu och tittar på national geographic. I indien finns det tydligen en sjukt massa pantrar som äter barn. Så nu har en hel by gått på panterjakt för att få dödandet att sluta. Jag förstår verkligen att man vill ha hämnd men blir det inte väldigt svårt att hitta rätt panter? Dom hade redan skjutit en panterunge (2 år gammal, så vi säger väl panterbarn) men de va inte rätt. Är inte detta lite onödigt? Oj, och nu ser jag att dom inte ens vet om det är en tiger eller panter. Det är iaf två barn som dött och det ena barnet hade släpats iväg av en panter. Pantern hade hoppat upp när barnet satt i mammans knä och sedan släpat iväg barnet. Hur klarar en mamma av något sådant? Att leva eftet det? Jag är fast beslutem om att kvinnor är mkt starkare än män. Kvinnor är mer emotionella men jag är helt övertygad om att bakom varje framgångsrik man står en kvinna. Nu vet jag inte riktigt varför jag kom in på det helt plötsligt men men..nu ska jag sluta pladdra och ge mej ut på en joggingtur. Men först måste jag som om dom lyckas fånga "the killer leopard".

/Jsnnrkr 

(jag skrev janneke lite för fort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0