snabbis magsjuka

kan man få en fläng av magsjuka som går över på typ 20 minuter? Isåfall hade jag det idag. Allting började med att jag var rätt så uttråkad när jag satt i skolan så läste lite bloggar istället för att lyssna på läraren. Men när jag satt där kände jag att en nysattack var på g och att jag mådde lite illa. När jag nös så försvann illamåendet men tyvärr kom känslan tillbaka. Jag nös igen och trodde det skulle gå över men de gjorde det inte.. jag började må riktigt illa så gick kvick till toan och började hulka. Jag kräktes inte men det hade jag gärna gjort för jag var riktigt illamående och skakis. Började darra och svettas så satte mej ner på det fräscha toagolvet och andades djupt. Vad var det som hände med mej? Jag var rädd att jag skulle behöva cykla med det där illamåendet och kände nästan suget till att ringa en ambulans. Drama drama jag vet men helt serri att må illa är nog bland det värsta som finns.

När jag kom hem la ja mej i sängen och sov i två timmar. Vaknade upp rätt pigg och bestämde mej för att jogga lite. Joggningen gick skit och jag fick nu istället ont i magen. Lägg ägg för fän.
Sen gör det inte saken bättre att jag går runt och är skitarg hela tiden (på V) jag vill inte bo här längre!
Huset luktar kattpiss och det gör han också. Snälla V, duscha dej själv och dina jevla katter. Jag skulle inte bli ledsen om katterna dog, fattar ni då hur mkt hat jag känner? jag vågade inte ens dricka upp teet han gav mej precis för jag är rädd att bli drogad. Nu kanske det va lite väl att ta i men han är så jevla sexfixerad och pikar på massa snusk hela tiden så man vet ju aldrig. ooooj, det kanske är jag som är en psykopat. jaja, dagens islandshäst. 

Jag sitter och skriver på min rapport. Det är jättekul. Skrattar hela tiden och är så glad att vi fått ett sånt roligt uppdrag. Önskar nästan att jag skulle kunna få radera det jag skrivit för att sen skriva om allt igen. Sounds like a plan.
/Janneke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0