snark på riktigt, inte som att någonting vore tråkigt

åå översta bilden låtsas jag att vara pigg. åå den nedersta är jag som jag är.
.
jag skulle jättegärna berätta till er om vår otroligt härliga kväll igår. men jag är helt enkelt för trött. jag är som ett litet barn, jag behöver mycket sömn. och de senaste två dygnen har jag inte sovit mycket. så även om jag jätte gärna berättade historier till er så låter jag ännu hellre att bli. just nu är det ingen bra stund att försöka få er att återuppleva vår kväll. det skulle inte göra kvällen rättvisa. 
men som teaser sammanfattar jag vad jag och janneke gav karin som födelsedagspresent:
snoppar+värme+len hyd+ätbara kalle anka figurer+bring it on+god sömn.
jag vet. varje tjejs dröm.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0