sommar igen

ååh vad skönt att vakna upp av solstrålar (och bredvid min solstråle). Det är skitfint väder idag så jag och Martine ska strax bege oss mot stan för att luncha. Jag är sugen på sushi men jag tror det blir en omelett..undra om man kan göra en sushi omelett? 

Igår kom jag till Delft efter en rätt skön tågresa. Fick mej två egna stolar och ett bord på tåget så kunde titta på film hela vägen. Kikade på Chalet girl. Rekommenderar nog inte folk att se den men jag gillar ju Chuch Bass och han var ju med i Charlet girl. Dreglade lite ibland..
När jag kom till delft fick jag lite bråttom eftersom jag bestämt träff med Josefine (en svenskt tjej i Delft). Bytte om och sminkade mej samtidigt och skyndade mej mot stan. Jag hade aldrig träffat Josefine innan men vad säger man..det klickade vid första ögonkastet :) tyckte verkligen det var skittrevligt att få dela med sig sina svenska tankar till någon som förstod :)

Nu ska jag blogg surfa lite,
/Janneke

Kommentarer
Postat av: MIkaela

Vad mysigt det låter! Jag vill också.. <3

2011-05-20 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0