sömntuta

Idag gjorde jag någonting jag inte gjort på väldigt länge.. jag sov nämligen till klockan halv tre! Det var nog precis det jag behövde för jag är inte så bakis faktiskt. Borde va det egentligen med tanke på att jag mixade allt. Hade en väldigt bra alkoholkväll igår. Inte för mkt. Absolut inte för lite. Helt lagom helt enkelt. 

Jag var dock ganska trött runt halv fyra men Karin var pepp och "tvingade" mej vara kvar. Det gör iofs inte speciellt mycket för det var rätt kul den sista timmen. Jag har vart riktigt sugen på att dansa ett par dagar och igår dansades det hej vilt.

Jag sitter hemma hos Hanna nu och borde plugga men det är inte roligt att göra det på söndagar. Söndagar är till för att vila upp sig så jag kanske skiter i att plugga? Snälla någon, tvinga mej göra det jag ska! 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0