söndag bakis någon?

idag blir inte många barn gjorda vilket är bra eftersom Han inte är här. hahaa! känns som att jag har sagt det där förut? må vara hänt. har inte så många skämt att dra så jag måste återanvända dom rätt så ofta. återvinning is the shit. 
men idag är sverige ligan trött. men det var värd det för att jag hade skitkul. och jag tror janneke och karin hade det också. eller jag vet att karin hade det eftersom hon sa det  innan. och det är sällan janneke inte har kul så jag säger att vi alla hade kul igår. jag gick min vana trogen hem tidigare än dom andra, men jag kände mig som vanligt trött och så var jag så nöjd med kvällen. jag hade haft jätteskoj, jag hade fått spela spel, skratta, skåla, dansa och även gjort ett försök att slåss. men jag fick inte. killen sa att jag var för vacker för att slåss. holländare är så sjukt kåta, att dom alltid ska ragga. oftast med helt fel tajming. men jag tackte naj den här gången också. och även om jag hade varit singel hade jag inte velat pussas med den här killen för att jag ogillar folk som inte står för vad som säger. som den här killen.. först stod han där och skrek på oss att varför vågar ingen slåss med honom för att han var minsann inte rädd för att slåss. men när jag anmälde mig som frivillig så var han inte slåsssugen längre. typiskt!!
men narre barre kväll var det. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0