stress inför frukost

HELA natten har jag drömt att Hanna och Karin sov över hemma hos mej och därför låg jag hela tiden och funderade på vad jag skulle bjuda på för frukost. Jag hade bara en kopp musli kvar så jag visste att jag skulle behöva dra och handla först. Så, jag låg och va stressad hela morgonen för att ja visste att jag skulle behöva gå och handla frukost.

Jag hatar när jag drömmer att de är folk i mitt rum. Sist jag drömde det så hade jag världens fest i mitt rum men jag var så tråkig och sov. Jag hade fetingångest för jag ville så gärna festa så jag tvingade mej upp ur sängen och började ta på mej.. jag insåg rätt fort att jag än en gång drömde att de va folk i mitt rum så jag gick och la mej igen..rätt tjurig. 

Jag hade tänkt att jogga nu på morgonen men har ont i magen så det får bli på eftermiddagen istället. Igår fick jag gå en rask promenad istället för att jogga för jag hade ont i bröstet. Härligt de dära.

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0