ta tag i mej själv dag

ALLTID när jag vet att jag ska flytta så struntar jag i ALLT. jag bara känner att jag fixar allt det viktiga efter att jag fått iordning på mitt liv (min garderob) Egentligen borde jag få ordning på mitt liv idag för jag måste börja lyssna på massa radioprogram samtidigt som jag måste skriva ett jevla politik paper. Men istället för att jag stressar inför sådant som jag borde stressa för åkte jag till oma och opa för att njuta av att göra inget. Hur tänker jag ibland?

Sen kan ja inte bestämma om jag ska åka till Rick sen och skita i skolan imorgon (antagligen) eller om jag ska åka till Zwolle och irritera mej på att huset luktar crap. Hmm dagens dilemma. Vad ska jag välja? 

/Janneke

Kommentarer
Postat av: karin

kom hit! vi ska ju skriva artiklar om spanska ungdomar imorgon!! :D det vill du väl inte missa??

2011-05-23 @ 17:12:54
URL: http://blogbykarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0