tågar

jag tågar runt lite i holland för tillfället. egentligen är det inte speciellt frivilligt men jag måste åka tillbaka till Zwolle för att packa ihop mina grejor. Också för att ge kattjevlarna mat. Jag håller tummarna för att inte vincent är hemma för jag orkar inte snick snacka. Men tänk, imorgon flyttar jag! Sen behöver jag aldrig någonsin se äcklet igen. Som jag längtat!

Jag är skithungrig. Gillar att de går runt folk på tågen och säljer mat här. Det känns väldigt asia. Fast oftast när dom människorna kommer och säljer mat så är jag skitmätt men när jag är skithungrig så kommer dom inte. Dagens islandshäst. Och hallå mr. vulkan, sluta aska!

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0