undrar om hanna känner mej?

Hanna la precis upp en bild på mej och henne. Det va lite skoj tyckte jag. Framförallt att hon skrev tänk positivt under bilden. Jag tänkte precis blogga om att dagen började sämst men att jag precis bestämde mej för att va positiv. Hanna måste känt av att jag kände så..hur coolt är inte det? blogg telepati

Vi ska snart gå och titta på när Hanna ror. Jag ni hörde rätt.. Hanna ska ro. Hennes team heter international team och som jag skrattade (och skämdes) när hon sa det. Men jag är stolt över Hanna män. Hon ska tävla i att ro liksom. 
Jag tänkte att jag skulle hinna skriva en artikel innan jag drar dit så det blir att sätta lite fart nu. Faktum är att de börjar gå mot slutet i skolan nu..och det märks för jevlar vad grejer det ska lämnas in helt plötsligt. Men jag är positiv.

Jag är också positiv till att mina kompisar köpte med sej svensk godis till mej. Mindre positvit är att jag hittade en använd snus i påsen! Eeeeeeeelin, de här ska du får sota för. Men, som jag skrev så är jag bara mindre positiv till detta, alltså inte negativ

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0