royal besök

jag vet inte vart jag ska börja för det finns en del att berätta men en bra start kan ju vara att berätta att jag haft kungligt besök i hegen. Malin, Elin, Lina och Jessica har hälsat på mej och de tackar ja så hjärtligt för. Att vi inte hade varm vatten va lite spännande men att inte ha el sista dagen va mindre spännande för man kunde inte göra så mycket då, iaf inte i lägenheten. Men vi hann med massa kul även om vi inte pallade duscha ordentligt på tre dagar! Vi har luktat som skunkisar

Första kvällen drog vi ut på min gamla krog The Waterhole och dansade stjärten av oss. Innan vi dansade stjärten av oss fick vi vara med en liten tråkig start: Elin blev av med sin plånbok med massa cash i och de suger ju rätt hårt. Inte en sån bra början MEN de va bara att bita i det sura äpplet och sedan ta för sig av det söta. Här unden kan ni se Elin och Malin äta Stroopwafel. 



Vi hängde på Albert Cyp marknaden där alla köpte massa saker. Här står Jessica och posar med ett tomt juiceglas. Vi köpte även lite strawberries och la oss i en park och försökte ragga på grabbar i båtar. Vi ville gärna hänga på och åka båt men vi va tydligen inte tillräckligt snygga för vi fick betala för en båttripp dagen efter istället.

Malin chillar på båten. Turen va två timmar istället för en men de gjorde mej inte så mkt. Jag satt och solade i bikini och njöt av att ha mina bästa vänner runt omkring mej. 


Vi drack goda italienska drinkar. Spritz tror jag de kallades och jag blev rätt snurrig i bollen efter den här drinken. Den va strong. 



Nästan hela gänget på spårvagnsstopppet. Vi har spenderat en jekla massa pengar på att åka spårvagn men vi har faktiskt gått en hel del också. Vi har gått till red light såklart. Jag och Elin gick och kollade på live sex men de va en äldre dam som gick runt naken och guppade lite med stjärten. Inte så exalterande. 


Godaste tapas ätningen. Vi satt ännu en gång och åt tapas i typ 3 timmar. Supergott! Dock slår inte den här tapas ätningen den i Delft. Fast mysigt var det :)
Igår åkte det kungliga besöket hem och det var lite sorgligt att vinka av dom på stationen i Amsterdam. Jag är sämst på att säga hej då. Jag ska till sverige om en månad så då ser jag dom igen :) 

Nu ska jag kolla på bröllopsklänningar...inte till mej själv!!! Men Michelle (en tjej i min klass) sa precis att hon friat till sin kille på Twitter. Skön sak! 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0