utslängd från frisören

Rick är inte bara en turgubbe för att han fått världens bästa tjej utan också för att han bara behövde betala för en tröja medan han köpte fyra. Under tiden som han gick och svävade på moln för att han tjänat 45 euro gick jag runt och var lite tjurig för jag blev ustlängd från en frisörsalong. Dom tyckte mitt hår var för blont och ville tona ner det till mörkare men det enda jag ville va att få lite slingor i min utväxt. Jag vill fortfarande vara blond, men lite mer naturligt blond och därför sparar jag min utväxt och vill bara lägga lite slingor i den då och då MEN det gick tydligen inte på den salongen för jag fick resa mej upp från stolen och gå därifrån med 4 arga frisörer tittandes på mej. Funderar starkt på att köpa mej en peruk och gå dit och be dom klippa mej fint och sen bara slänga av mej peruken på golvet och skratta ”HAHAHAH, ni klippte mej i onödan” muhaha.


Förutom dramat på frisörsalongen så hade jag verkligen en helt underbar lördag. Vi chillade på uteserveringar och jag åt stekt feta ost med tomat (SKITGOTT). Sen köpte vi med oss lite vin,melon och parma skinka och åt det på Ricks terass. Wunderbar!
Men kvällen tog inte slut där utan vi gick även på bio.. Pirates of the Carribean. Helt okej film men 3D är överskattat! Josefine hängde också på och efter bion mötte hennes kille upp oss för drinks. Mysig lördag!


Just idag har jag inte gjort så mycket mer än diskat än så länge. Ska snart hoppa in i duschen och göra mej iordning för ska luncha med Ricks päron. Efter det blir det häng med Chris. Rick spelar tennis hela dagen.
See you later krokodil
/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0