vackert

det var faktiskt inte bara massa lådor jag såg idag. såg nog mer blommor än jag någonsin hade sett tidigare! och det var väldigt fint och det doftade väldigt gott. det var speciellt vackert i ett växthus vi besökte, hade lätt kunnat gifta mig där (fast inte än! hmm känns som att jag upprepar mig). och även om jag fick ha på mig den coolaste outfitten ever måste jag säga att även jag bleknar i jämförelse med alla blommor (vilket inte är så konstigt eftersom jag är väldigt blek och blommorna väldigt färgglada).
tror man tänkte på sömnbrist när man gick runt där? svar naj.

nu ska vi lura karin. hihi! eller det har vi redan gjort. men nu fortsätter leken. avslöjar allt imorn. kanske. haha!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0