10 tecken på att jag har blivit pensionär

1. jag går runt hemma i ett par raggsockor eftersom annars fryser mina fötter.
2. mina baini är jättetrötta utan någon riktig anledning.
3. jag tycker att jag tillbringar för mycket tid på internet och vid datorn och har därmed introducerat en dator-fri-kväll i veckan. började förra veckan och tänker att fortsätta många veckor till.
4. jag tycker att det tar på krafterna att gå ut och festa.
5. jag har börjat nästan gilla mer att ge bort julklappar än få dem.
6. jag gick och la mig klockan 21.55 igår.
7. jag gick upp klockan 6.50 imorse igen, helt frivilligt, eftersom jag gillar tidiga morgonar. jag gillar att lugnet och tystnaden och hur solen sakta kommer upp och blablabla. och jag gillar att äta frukost i lugn och ro.
8. igår när jag var ute och sprang såg jag att någon hade dumpat en ikea påse vid gångvägen bakom vår lägenhet. jag tittade in och såg att påsen innehöll en gammal PC. jag tog med mig påsen för att jag vet att man inte ska dumpa avfall i naturen. jag ska gå och lämna den på tippen.
9. när jag upptäckte det som beskrivits i punkt 3 svor jag över dagens ungdomar.
10. jag ser ut såhär:
observera att jag har en stickad väst på min stickade tröja.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, BÄSTA BILDEN!

2011-12-01 @ 00:39:05
URL: http://dinkanelbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0