2011-11-11

ojoj det är fredag. vad händer (fötter) med tiden?
meningen var att jag just nu hade befunnit mig i göteborg och värvat alla sveriges ungdomar till linnéuniversitetet. men i onsdags fick jag reda på att jag inte inbillat mig när jag trott att det är något fel med min mage. jag hade visst fått med mig en bakterie som souvernir från egypten. woop woop, tråkigt som fan eftersom jag fick ringa och avboka jobbet. som tur kunde janneke åka i stället av mig så att då blev alla sveriges ungdomar ändå värvade till lnu. men surt som satan stanna hemma, missa hotelfrukosten och jobbet. menmen sånt är livet och vad gör allt detta om hundra år.
och magen har i alla fall blivit sjukt mycket bättre sedan jag började med medicin. jag är precis som vanligt igen, förutom att jag inte får dricka alkohol, hahaa. men jag har äntligen kunnat börja träna igen så igår körde jag hårt som sjutton. träning är bästa sättet att hantera sina känslor och för min del är det nog det naturliga sättet. undrar vad freud hade tyckt om det? jag vill nog inte veta.
såhär gott blev det när jag gjorde min egen "yoghurt". skypade med syrran igår och nu är jag tokinspirerad när det gäller mat. handlade nötter för säkert flera hundra kronor igår. vill bara äta raw-frukostar och efterrätter, dygnet runt. elke dag, het hele jaar liksom.
.

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0