bästaste Johanna män

Vi va bjudna på fika hemma hos Johanna män (hon bodde i vår korre innan) och ser ni vad vi fick? Kallar ni de här fika? Helt sjukt ju. Såå himla gott! Jag tog receptet och ska lätt göra en likadan skapelse och skryta lite med den. De va en med skinka o en med tonfisk. Jag föredrog den med schinken. 

Innan fikan han jag med en jogging tur och GUD SÅ BRA den gick :) va riktigt stolt över mej själv när jag kom i mål. Den känslan, när man har tränat o de har gått bra, kommer inte allt för ofta men när den väl kommer är de götts. Jag försöker träna 4 ggr i veckan nu o de har väl gått ganska bra hittills. Inte bara för att jag vill gå ner i vikt utan för att jag blir mkt piggare av det. Känner mej bättre också.. o då kan man ju dessutom unna sig en extra stor bit smörgåstårta :) 

Jag har haft en bra start på veckan. Träffat Hanna igen o de gör mej alltid glad. Lite synd om henne som är sjuker men men.. hon gör mig glad ändå :) Minustecknet för idag (inte för att man måste ha sådana) är att Avicii biljetterna va lite för snabbt sålda.. Så, om ni kära läsare (ni 7 stycken som läser :P) har köpt biljetter till Avicii i Sthlm o känner att ni vill sälja dom..gör det till mig! 

Nu blir de lite Harry Potter o sen sovdags. Lovely. Skönt med postiv energi. I´m back in the game. 
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0