brunhårig eller blond?

jag vet inte om jag kan kalla mej brunhårig eller blond.. men jag måste göra något åt mitt barr iaf. Måste säga att ja gillar färgen ja har på min utväxt om det inte skulle vara så att resten av håret är knallblond.. jag vill kanske bli lite mörkare .. men bara kanske. vet att jag har en kille som inte skulle bli superglad om jag dyker upp med mörkt hår där nästa vecka.. men den som lever får se.. hehe

Idag va tanken att ja skulle gå upp tidigt o göra massa saker. Tyvärr gick jag inte upp mega tidigt utan istället gick jag upp vid nio.. sov alltså 10 timmar inatt..
Pratade lite med stackars hanna på msn imorse. Hon är sjuker så istället för att plugga i biblan ska vi plugga hemma hos henne. Jag är sugen på att köpa massa nice till henne nu när hon är sjuk men med tanken på att det är magen hon har problem med får hon nöja sig med att jag kommer dit och livar upp stämningen. jiiho. 
Jag har väl inte så mycket nytt att berätta egentligen.. sitter och fyller i mina visum papper och hoppas på att allt kan bli klart snart. Nu ska jag äta upp gårdagens omelett. Den blev svinigt god.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0