dagen borde ha flera timmar

klockan är 18.27 o jag har massa saker jag vill hinna med men ja vet redan nu att ja inte kommer göra det. För det första ska ja analysera klart en tidning (de kommer jag hinna) sen ska jag läsa en semiotik bok o även skriva lite om det (det kan jag hinna men vet inte om jag hinner skriva klart) sen vill ja gå o träna snart så de kommer ja väl hinna då.. men sen va de ju allt de där med tvätt, städ, solning, packa upp, packa ner osv. De kommer ja inte hinna o de suger för då måste ja göra det imorgon kväll för imorgon på dagen vill jag o Hanna kötta c-uppsats på riktigt. FÅR EJ GLÖMMA ATT HÄMTA MINA SKOR HOS SKOMAKAREN INNAN KLOCKAN 18.


Sen är jag stört irriterad över att Avicii biljetterna jag beställde hamnade i Nässjö. Hur fan ska ja kunna plocka upp dom där? Har inte fått någon avi o inte heller något sms. Inte för att de spelar någon roll för ja hade ändå inte kunnat hämta dom för jag är ju för fän i Kalmar.. som de stod på beställningen. Puckon!
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0