egentligen är det nog inte synd om mig

min mage är dum igen. eller kanske är den inte dum, men i så fall har den fått i sig något dumt. hur som helst är jag lite dålig. men jag jobbar på det..
och samtidigt som jag är ledsen över (och trött på) att det är som det är, så har jag många anledningar att vara glad för.
till exempel min världens bästa granne john som hämtade mig från flyget igår. och vars bil jag fick låna idag när jag skulle till dr jones och mataffär.
och janneke som kom hem till mig idag, piggade upp mig och fick mig att må bättre.
och så har Han varit väldig gullig hela helgen när jag messat och ringt och lipat och varit allmänt dålig.
.
så visst, jag kan inte träna vilket håller på att göra mig galen. och visst jag har gjort av med väldigt mycket pengar i helgen, och visst det blev inte som planerat, och jag har stundtals mått väldigt dåligt. visst, jag var tvungen att åka hem en dag tidigare, och visst, jag höll på att hamna i ronneby pga dimma i kalmar.
men samtidigt så är jag så himla lyckligt lottad.
/hanna
.
soffläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0