Fredag

För det första måste jag ju säga att Hannas bilder är sjukt fina, good work!

Charlott (modellen på Hannas bilder) är skitsnygg utan smink.. varför är inte jag det? Körde en sminkfri dag idag (inte för att jag brukar sminka mej jättemkt) men efter att ha kört ett intensivt gympapass såg jag rent ut sagt förjevlig ut. Flammig i fejjan, svettig som en gris, bakistofsen mitt på huvet o lite tussar med hår som svettats fast i pannan. Jag vet helt säkert att Charlott hade sett snygg ut fast alla dessa "problem"(som Cosmopolitan skriver). Men jag gjorde det dock inte! Nej, jag bjuder ej på bild!

Skööönt nu efter träningen brukar folk säga men jag vet ej varför säger folk de? Är inte grejen med att träna att de ska va kul samtidigt som man tränar? Alltså, då ska det ju va skööönt när man tränar också? Nej, men de är de ju aldrig, förutom joggingen ibland då. Men att ta ut sig så man nästan svimmar tycker jag inte är skööönt.. mest bara jobbigt. 
Aj aj mina ben kommer göra ont imorgon. Kört två tuffa benpass två dagar i rad. Oj oj, nu blev de varning för träningsskryt här o det var inte min mening! Kanske ska strunta i att berätta att jag fick en nyttig raw smoothie till frukost av Hanna, att jag dessutom åt upp hennes nyttiga sallad till lunch, att jag kom hem och gjorde en nyttig fruktsallad och att jag nu ska göra en nyttig omelett med en nyttig sallad till?

Min mage kommer tro att det är någon annan som matar mig.. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0