ge mej en baguett



jag är sugen på god frukost. Men jag har ingen hemma.. och jag orkar inte heller gå och handla igen.. handlade nämligen igår.. och iförrgår.. och dagen innan det. Jag har inga pengar till en god frukost heller..

Min helg har nog varit lugnast ever. Jag har varit riktigt uttråkad emellanåt. Men det kanske är nyttigt säger min mamma då. Ja, det kanske det är men måste det va så tråkigt att vara uttråkad? Jag antar att de har att göra med jag inte varit så pepp på att hitta på grejer. Jag får ju skylla mej själv såklart då. I fredags va jag iofs på bio men jag blev med tvingad. Jag hade ätit tacos med Ola, Rodi och Sam på kvällen och fick så jäkla ont i magen efter det. Det höll i sig HELA kvällen och de va inte förrän jag däckade en stund framför tven som de blev lite bättre. Jag tvingade mej upp från soffan (de va snarare Rodi som tvingade mej) och tog på mig yttrekläderna för att dra på bio. Såg Tintin och jag måste säga att jag tyckte den va ganska bra :) Inte värd de 130 kronorna jag betalade men men.. sen är jag inte heller världens störtsta fan av 3D. Magvärken va väl inte helt över men kom fram till att de kommer gå över tills ja gifter mig iaf. 

Lördagen, alltså igår, gjorde jag inte heller många knop. Städade mitt rum, mailade runt lite, gick på ett medel pass på friskis, köpte dip o grönsaker och naturgodis, kollade på Gossip Girl och 4 avsnitt av One Tree Hill och sen somnade jag. Helt okej men också rätt tråkig hehe. Undra vad för roligt jag ska göra idag? 

/en lite uttråkad Janneke som gnäller fast hon inte tar tag i saken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0