jag gillar mitt liv

gårdagens:
.
dagens:
.
igår hade jag och Han myskväll här hemma i stugbyn. vi bestämde oss för att gå i konkurs och åt ostar, räkor och annat gott. det var definitivt värd det.
idag är det andra bullar eftersom det är fredag och jag har tusenelva saker att göra. men det flyter på rätt så bra. har redan befriat världen från min smutstvätt och jag har även varit och badat. och apropå bad så måste jag säga att livet vore mycket enklare och lättare och skönare om man hade en egen bastu. så är det bara. hursomhelst, dagens mest spännande graj är modeplåtning vi ska göra ikväll. känner mig både pepp och pirrig inför den!
nu är klockan tolv så nu ska jag äta lunch.
puss och hej!/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0