jogging

Snart ska jag banka sönder Sammys dörr för klockan åtta så ska det joggas!

Gårdagen gick bra men jag var så himla trött. Gick o körde ett 75 minuters spinningpass på Friskis o satan i gatan vad tråkigt det var. Spinning i all ära men varför spela rockballader när man ska köra stenhårt? Musiken är a och o för mig när det kommer till träning. O, har man ingen bra musik så känns de inte som jag kör ut mig lika hårt. Jaja, lite träningsvärk har jag idag dock. Slängde i mig frulle vid 7 så kommer antagligen få håll men jag behövde lite energy för att orka vakna. Efter de kör jag o Hanna Cuppsatsning och ikväll blir de vin med Karin. Ska dock bara ta ett glas för förra gången jag drack 2 så började det snurra. Jag börjar bli gammal..



/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0