kastar in handduken

Folk spelar trummor med sina fötter på våningen över mej. Eller så kör dom riverdance.. nått av det är det iaf. Men de spelar ingen roll för jag tänkte lägga mej nu och försöka sova och de kanske är gött med lite sådana ljud då. Skönare att ha när man sover jämfört med när man tenta pluggar iaf. Är inte speciellt trött men jag får dåligt samvete om jag typ skulle sätta mej och kolla på teve, jag borde plugga för jag kan fortfarande inte allt till tentan imorgon. Och, jag bara känner att min livsgnista är stört låg just nu. nej nej, jag är inte depp men väldigt opepp. Opepp som fan på tentan imorgon. 
/Janneke 

på denna bilden ser jag rätt korkad, ifrågasättande och oklok ut. Så känner jag mej just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0