laddar för sthlm

.
jag är helt själv ikväll. det firar jag med TV (i vanlig fall har vi ingen tv), massor av våfflor och idol. det är faktiskt mysigt. och gott!
Han har åkt till öjn och jag åker imorgon till stockholm. tåget går tidigt på morgonen (kl 7.07) så woop woop på det. men det ska bli härligt med en helg med några kompisar i huvudstaden! och prata finska! festligt!! pepp och pirr och allt det där.
och nu sjunger han robin bra, det är första gången jag hör honom göra det. jag har i och för sig bara sett avsnitt innan denna, så man kan säga att jag inte har så väldigt mycket empirisk material att analysera. men kul för honom att han kan. sist jag såg honom var det inte så.
och oj vad hemskt!! nu säger dom på tv att molly var femton år "gammal" när hon gjorde sin första audition. nu är hon alltså sexton, tror jag. helt plötsligt känner jag mig väldigt gammal. hon har liksom precis fått moppekort. och ännu större OJ, nu sjunger hon dåligt.. hon som var så jäääkla bra sist. hmh.. upp och ner värld idag?
okej nu blev det här värsta idolchatt. det var inte meningen. förlåt. men vad jag än säger och påstår så är det hela väl lite fängslande ändå....... hmh!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0