motivation hundratusen

jag skärper till mig nu.
exakt nu.
jag ska inte börja leta efter nya sköna låtar. jag ska inte läsa några bloggar. och jag ska inte slösurfa på facebook.
i stället ska jag skriva på vår c-uppsats.
och jag ska inte skriva ett blogginlägg om gårdagens fisketur. visserligen måste jag ju berätta att vi inte fick någon fisk men att det var väldigt mysigt att sitte ute och dricka kaffi och äta kakor. och med sagt så har jag berättat allt. sämst självdisciplin jag har....
oooh det känns jättejobbigt idag...... jag vill inte skriva c-uppsats. i stället vill jag göra allt möjligt annat. t.ex. se på greys anatomy. sortera mina strumpor. pussas. dricka kaffi. hänga med kompisar.
och nu ska jag motstå frestelsen att städa. det är så fruktansvärt skitigt och stökigt hemma hos oss nu. meeeeeen jag ska inte åtgärda det nu.
nej.
nu ska jag skriva om metod och urval. för att det vill jag göra.
/hanna
ps. kom precis på att jag måste boka mina resor över jul. men det ska jag inte göra nu utan ikväll. då så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0