PEPPASTE I VÄRLDEN

jag saknar henne ofta men det är nog inget i jämförelse hon mycket hon saknar mig. HAHAA!!
.
bokat och klart, i början av december kommer syrran hit.
jag är redan nu så pepp!!!!
det var dagens gladaste nyhet.
dagens näst gladaste nyhet är att jag har tvättat mitt hår.
varsågod för den kalmar och världen.
annars har dagens nyheter handlar om det vanliga: plugg, städning, fix och andra vardaliga saker.
men tänk att om ett par veckor är det jag och syrran som håller ställningarna i kalmar. ojojoj!! det är inte vardagligt. det är så festligt som det bara kan bli!
(och nu lackar jag på blogg.se eftersom den här texten ska vara vänsterställt och inte ligga i mitten. skärpning!!)
pöss och kräm/hanna

Kommentarer
Postat av: elina sihlman

Tack för representative bilder.

OJojoj. Snart! Hapsiainen tahtoo jo matkaan.

2011-11-15 @ 21:39:03
URL: http://reissuvihko.ajatukseni.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0